Menjual pelbagai jenis Rayban dan aksesori lain.

Menjual pelbagai jenis Rayban sejak tahun 2009. Sebarang pertanyaan lanjut boleh diajukan terus pada talian 011-28474091 (Whatsapp/SMS/Pangilan biasa) atau 0137439067 (SMS/Panggilan biasa)

Bagaimanakah cara untuk berurusan dengan saya ?

Mudah saja. Cuma perlu sms kepada saya apakah model pilihan anda terus pada talian 01128474091 (Whatsapp) atau 0137439067 (SMS/panggilan). Selain daripada itu anda juga boleh menghubungi saya melalui email pada alamat alnumlock@gmail.com

Kaedah Pembayaran ?

Buat masa ini kaedah pembayaran dijalan kan melalui perbankan tempatan di Malaysia dan melalui kaedah tunai (CASH ON DELIVERY). Urusan pos untuk cermin mata biasanya melalui POSLAJU Malaysia atau perkhidmatan kurier tempatan yang lain. Lokasi penghantaran/temujanji dijalankan di kawasan Kepong , Kuala Lumpur.

Facebook

Sejajar dengan perkembangan media sosial, saya juga ada menyediakan platform iklan melalui facebook. Anda juga boleh meluangkan masa untuk melawat facebook saya di http://www.facebook.com/numlockgarage

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.
Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.